Jun 11, 2013

All Saints Tailcoat Jacket

 
Hi Everybody,
 
Oh yes. I finally got to wear my All Saints tailcoat leather jacket. What a piece! It definitely has got a very unique feel to it. Sunday gave me a perfect weather to wear it. The Sun forgot to come so I needed a good cover up.
Anyway, I went to Brixton village for lunch and wandered around with a friend. Typical lazy day bit of this and bit of that.
 
Is it weird that I want a weekend already? not right?
 
Konecne jsem mela moznost si dat tuhle frakovou All Saints bundu. Opravdu jedinecny kousek, ktery ma charakter. Kdyz jsem ji poprve uvidela, silene se mi libila, ale byla dost draha. Dostala jsem ale pozvanku na jejich sample sale a koupila si ji za uzasnou cenu a opravdu nelituju. Nedele nam neprinesla zadne slunicko, takze bylo na takovou bundicku idelani pocasi.  
 Vydala jsem se s kamaradkou do Brixton village na jidlo a trosku se toulat po obchodech. Znate to, takova lina Nedele.
 
Neni to divne, ze uz chci zase vikend?
 
Love Glamazon xoxo
 
 
Wearing: All Saints Jacket, Oasis Boots, Balenciaga Bag, Atmosphere Shirt, Zara Jeans
 


2 comments:

  1. Bunda je každopádně zajímavá.
    Košile je skvělí, líbí se mi ta aplikace vepředu.

    ReplyDelete
  2. Vskutku originální kožák :-) Sluší!

    World By Bella

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...