Oct 24, 2012

New In...All Saints Dress


Hey Sweethearts,

Ok you may be thinking why the hell is she showing us only parts of this new dress. Well, I think it is so beautiful that you should see it on me when I actually wear it. I am so excited about upcoming party season so hopefully there will be an occasion where I can wear this beauty.

By the way, I was lucky enough to get invited to All Saints sample sale and this was one of my favourite buys.

Mozna si rikate, ze jsem se zblaznila, ze vam ukazuju pouze detaily techto novych satu. Ono je to trosku zamer, tyhle saty jsou proste tak krasne, ze bude asi nejlepsi, kdyz je uvidite cele, az si je dam na sebe. Vecirkova sezona se blizi, takze snad bude prilezitost, kdy si je muzu obleci. Kazdopadne alespon vidite, jak precizne jsou saty zdobene. A jsou taky dost tezke :)

Mela jsem to stesti, ze jsem byla pozvana na All Saints sample sale a tohle je kazdopadne jeden z nejoblibenejsich ulovku.

Takove skvele ulovky mi delaji radost, zahreji na srdci, ze? Tady se ma poradne ochladit, takze musim najit zpusoby, jak se zabavit a zahrat. Vede u me nakupovani, cteni tohoto blogu (Rich Bitch - a dokonce se u nej poradne nasmeju) a porad mam chut misto cviceni jist...hlavne vecer :DDD To posledni je uplne nejhorsi ).

Love Glamazon xoxo

7 comments:

  1. Z detailů vypadají krsně, těším se na outfit z nich!
    Já bych jedla spíš odpoledne a hlavně čerstvý croissanty. :D

    ReplyDelete
  2. Awesome! I love the sequins:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. wow :) krásne :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...