Apr 29, 2012

Please Please



I am secretly hoping that by trying my new Zara heels at home the weather will become nicer so I get to wear them out. Would you believe that instead it has been perfect weather for boots? So, please please Sun can you come to London as well?

V koutku duse doufam, ze zkousenim si novych sandalku v loznici, prilakam pekne pocasi, abych se je mohla dat i ven. Zatim je v Londyne pod psa a muzu si dat tak maximalne kozacky. Takze prosim prosim slunicko, ukaz se nam.

Love Glamazon xoxo

4 comments:

  1. Jsou nádherné! Taky jsem si je zkoušela, ale nakonec jsem je tam nechala, protože jsem chtěla s trochu nižším podpatkem!

    ReplyDelete
  2. a tady je zase 30 a budí mě to ráno předčasně ze spánku, si nevybereš=)...jinak mam takový počasí celkem ráda, ale tělo na to ještě neni připravený, při pohledu do kalendáře je to počasí celkem úchylný

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
  3. Jsou krásné. :) Přijeď do Čech až do středy má panovat letní počasí. :)

    ReplyDelete
  4. Jsou moc krásný. Taky v to doufám, nejenom v ČR, ale i v Lnd, protože za 27 jsem tam jako na koni :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...