May 2, 2013

Team your jeans with...

 
Hi Sweethearts,
 
Another team your jeans with and this time with very summer feel. High strappy heels, small leather bag and horse prints. Well, easy and simple.
I have been thinking recently what to do with this blog. Shall I continue to write, shall I not? Shall I change the concept or shall I just change it to more life style blog?
I am just not feeling it...
 
Any suggestions?
 
Dalsi dil team your jeans with a tentokrat v letnim duchu. Vysoke cerne paskove sandaly, mala kozena kabelka a potisk s koniky. Jednoduche a nenarocne.
V posledni dobe premyslim, co s blogem? Nejak me to nebere, premyslim, zda to ukoncit nebo ne? Nebo zda ho mam zmenit treba na vice lifestyle blog? Nebo zda vydavat mene a jenom outfity? Opravdu nevim, blogu je takova spousta, clovek se ztraci v mori designu a stylu.
Nejak me to ted nenaplnuje a nebavi, takze potrebuju nejake navrhy.
 
Co myslite vy?
 
Love Glamazon xoxo
 
 
Clothes: Faith Shoes, Atmoshpere Top, Zadig & Voltaire Bag, Gold Hoop Earrings
 


8 comments:

  1. V zadnym pripade neukoncit!! Tvuj blog je jeden z mych nejoblibenejsich, miluju Tvuj styl, pokazde prijdes s necim novym a skvele kombinujes klasicke kousky se sezonnimi vecmi, chodim sem strasne rada kazdy rano, taky bydlim v Londyne, takze si mi tak nejak bliz :). Libi se mi, jak to mas ted, outfity, tipy na restaurace a akce, klidne by mohlo byt vic lifestyle, ale ne na ukor outfitu, ty to umis a vazne by byla skoda toho nechat.

    ReplyDelete
  2. vždyt je to tvůj blog, dělej s nim, co chceš=)

    chceš lifestyle, udělej lifestyle=)

    ReplyDelete
  3. Evi, hlavne nekonci! Paci sa mi Tvoj blog, Tvoje fotografie a Tvoj styl je inspirativny :)
    Ale tazko ti radit, ked Ta to nebavi .. mozno casom najdes zase inspiraciu a posunie Ta to dalej :)
    Mna zaujimaju: outfitove posty, zivot v Londyne, Tvoje posty z roznych akcii ..

    ReplyDelete
  4. Ja sem chodim rada a asi by mi to trosku chybelo. V mode se malicko mijime, protoze jsem starsi, ale inspirace neni nikdy dost. A pak... miluju Londyn a kdyz je tu par fotek z londynskeho zivota mam pocit , ze jsem mu bliz. Navic jste mi sympaticka (stara konzerva, jako ja, jeste nikomu jinymu cizimu takhle nenapsala, a dovolila jsem si to i na FB...). Jo, a vytusila jsem, ze jste z Brna, ci nejblizsiho okoli(?). Zdravim moc!

    ReplyDelete
  5. Ja sem chodim rada a asi by mi to trosku chybelo. V mode se malicko mijime, protoze jsem starsi, ale inspirace neni nikdy dost. A pak... miluju Londyn a kdyz je tu par fotek z londynskeho zivota mam pocit , ze jsem mu bliz. Navic jste mi sympaticka (stara konzerva, jako ja, jeste nikomu jinymu cizimu takhle nenapsala, a dovolila jsem si to i na FB...). Jo, a vytusila jsem, ze jste z Brna, ci nejblizsiho okoli(?). Zdravim moc!

    ReplyDelete
  6. Evi, nekonči. Jsi pro mě velkou inspirací a myslím, že nejen pro mě. :) Dělej blog podle sebe, je přeci tvůj. Líbí se mi všechny typy článků, yť ne vše komentuji. Tak snad nám úplně nezmizíš. :)
    Každopádně tohle jedno z nejlepších Team your jeans with podle mého názoru.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...