Apr 9, 2013

Horses


Hey Darlings,
Yes, we got some sun in London this weekend. I went to see an exhibition in Satchi Gallery and it was definitely moving. I am not sure If I picked my top with horses and this Marc Jacobs necklace because of Grand National but I tell you something...It did not help me to win anyway.
Ano konecne nam v Londyne zasvitilo slunicko a vikend byl opravdu nadherny. Byla jsem omrknout vystavu Ruskych fotografu a umelcu v galerii Satchi a nektere kusy ve me nabudily hrozny smutek, to byste asi museli videt. Kazdopadne si nejsem jista zda muj vyber topu s koniky a Marc Jacobs retizek s podkovou ma co docineni s tim, ze ten vikend probihaly narodni dostihy. Mozna jsem se podvedome podle toho oblekla, ale bohuzel jsem nic nevyhrala. Asi bych mela me pokusy v sazeni na dostihy proste vzdat.
Love Glamazon xoxo
 
 
Wearing: Zara Skirt and Jacket, Marc Jacobs Necklace, Vivienne Westwood Bag, Mango Coat, Oasis Boots, D&G Sunglasses



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...