Feb 3, 2013

White and Belted

 
 
 
 

Good Morning Darlings,

White and belted that is. My new cosy cardigan is perfect and goes with soooo many things. Do you know that feeling that you want to find something in the shops and you have it in your mind but you just cannot get it anywhere. Well, I was lusting a lost to find a similar piece but in grey however had to stick with white. It still meets my expectations of a cosy piece and as you can see it is perfect belted as well.

Bile a prepasane, tak to je muj novy svetrik a opravdu se hodi k milionu vecem. No mozna k milionu ne, ale vsak vite jak to myslim. Kazdopadne muj lov po sedem, velkem svetru se konal opravdu dlouho, ale musela jsem se spokojit s timhle bilym. Perfektni sedy jsem proste nenasla. Skoda. I kdyz tento kousek taky splnuje hodne pozadavku. Nekdy je treba delat kompromisy a to nejen v zivote, ale bohuzel i v mode.

Docela by me zajimalo, jestli se vam taky nekdy stava, ze si neco vysnite a pak to shanite vsude mozne, ale bez uspechu?

Preji krasnou Nedeli.

Love Glamazon xoxo

Wearing: Zara Top, Cardigan and Jeans, Peacocks Necklace and Boots, Balenciaga Bag

 

5 comments:

  1. Také se mi to stává a nebo, když to objevím, tak je to předražené. Moc se mi líbí ten řetízek (nebo spíš řetěz:)) a pásek:)

    ReplyDelete
  2. Stává se mi to často, když "to" nechci, tak je všude a pak si říkám, že by se mi to vlastně líbilo a nemůžu to najít..:D moc se mi líbí ty bf jeans!

    ReplyDelete
  3. Paradni kombinace, a ty vlasy takto ti mooc slusi:-)

    ReplyDelete
  4. Souhlasím s předchozím komentem, ty vlasy ti moc sluší. Krásný řetěz i svetřík. Mám podobný z Topshopu a hrozně ráda ho nosím, hodí se fakt ke všemu. :) S vysněnými věcmi mám bohaté zkušenosti...v zásadě nikdy je nemůžu sehnat. :) Občas si říkám, že si to snad spíchnu sama, ale vzhledem k tomu, že jsem nešika, lenoch a antitalent, tak k tomu asi nikdy nedojde. :) Zrovna teď jsem řešila podobný problém s plesovými šaty...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...