Feb 1, 2013

Team your jeans with...


Hey Darlings,

If you watch my facebook page and my instagram you know I got these Zara shoes on sale for a price of £ 10. And I love it. Not only because I was lusting to have them when they were full price but also because they are going to be perfect with so many things.

By the way I was thinking to start to use a note book to write down combinations that spring to mind when I am somewhere random. It happens to me all the time that I am thinking I have to put certain things together and then I forget. Well, another reason to find some gorgeous diary or note book.

Pokud sledujete muj facebook a instagram, tak asi vite, ze se mi podarilo ulovit tyhle boty v Zare ve sleve za deset liber. Mam z toho takovou radost, ze ani nebudete verit, protoze jsem na ne mela zalusk, kdyz byly za plnou cenu a navic mi Ejvi sdelila, ze v Praze jsou ve sleve za 1500 Kc. Sokujici.

A taky zacinam premyslit, ze si poridim nejaky diar, kde si budu zapisovat kombinace obleceni, ktere me napadnou. Stava se mi docela casto, ze me polibi muza a pak uplne zapomenu, co to bylo. Alespon mam dalsi duvod zacit shanet pekny diarek.

Love Glamazon xoxo

Clothes: D&G Clutch, Atmosphere Top, Zara Shoes and Blazer



2 comments:

  1. Ty balerínky jsou boží..jako pardón, ale výprodeje v české Zaře jsou vážně výsměch. Opravdu mi ty ceny po slevě nepřijdou vůbec odpovídající..špinavé šaty s odlupující se aplikací na rameni, s povytahanýma nitěma úplně všude, navíc upatlané od rtěnky za 500 Kč?!

    Ta růžová♥! Na barvy nejsem, ale tenhle rok se se mnou něco stalo a rozhodla jsem se, že na jaře pomalu začnu zakomponovávat barvy do svého šatníku. No, jsem na sebe zvědavá..

    ReplyDelete
  2. To růžové sako je skvělý a botky za takovou cenu jsi v Zaře ani nechat nemohla. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...