Feb 9, 2013

Burgundy and Leopard


Hey Darlings,

My posts in the rush start to be quite common however I cannot help it as I have tight schedule most of the times. Although I can still manage it is all about planning and prioritizing. I am off to a birthday party now and while my curler is getting heated I am writing this post. It is all about multitasking, isn't it?

How about you, how do you manage your time?

Moje posty ve spechu zacinaji byt asi tradici. Nemuzu si bohuzel pomoci, ale porad neco delam a nekdy se musim zkratka drzet prisneho planu. Mozna se v tom nekdo poznava, ale ja jsem opravdu planovac, protoze jsem docela akcni clovek a ted zrovna odchazim na oslavu narozenin, nahriva se mi kulma na vlasy a u toho pisu tento post. Tak ja to proste mam. Ale jak se rika, jaky si to udelas, takovy to mas, takze jsem klidne mohla cely den prolezet u televize s cokoladou a valet se cely den (i kdyz ted by mi tohle zrovna nevadilo).

A co vy? Jak zvladate cas?

Love Glamazon xoxo

Wearing: Oasis Coat, Asos Collar, River Island Boots, Francesco Biasia Bag, Topshop Hat


3 comments:

  1. Ty botky jsou super, sluší ti to. :)
    Já mám tayk plán, ale často se ho nedržím, protože se někdě zdržím a pak nestíhám. A ten veget na gauči bych brala hned. :)

    ReplyDelete
  2. Nezvládám :)) Hrozně mi to vadí. Já jsem plánovač, ale nedokážu plán splnit, je to hrozně demotivující a myslím, že to má vliv i na psychiku a sebevědomí :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    ReplyDelete
  3. Na tyhle boots jsem koukala když jsem byla v anglii ale nakonec jsem si je nevzala, vidim že jsem prohloupila! :D

    http://www.jordantdd.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...