Nov 29, 2012

New In...Burgundy Leather


Hey Guys,

I was really deciding in between this burgundy colour or a green one. This simple and timeless beauty is from Asos and it fits perfectly. It will never get lost in my closet. In the meantime I will wear it with rock chick earrings and beanie like that.

Pri nakupu tento sukne na Asosu jsem se rozhodovala, zda si poridim tuhle barvu nebo zelenou. Zelena je ma oblibena, ale rikala jsem si, ze tahle se mi proste ve skrini neztrati. Urcite ji budu nosit treba s takovyma rock chick nausnicema a cepici :)

PS: Chtela jsem vas poprosit, zda muzete volit Tady like, a prosim vas znovu zcela vyjimecne, ale pokud si prectete ty neprejici komentare od konkurence, tak se mi chce brecet. Takze bych si prala, aby tato slecna diky vam vyhrala. Je sokujici cist takove veci, ze tam nekdo pise ja mam o sto hlasu vic, tohle nevyhrajes....WTF...lidi si maji prat hezke veci navzajem nebo snad ne?

Love Glamazon xoxo

2 comments:

  1. Ta sukne je super! Mas desitku? A jak to sedi v pase/na bocich? Mne tyhle asosacky sukne odstavaji :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marti, sedi mi skvele...ano je to desitka, jsem rada, ze jsem neriskla tu mensi...ted mam dost i osmicky, ale opravdu padne jako ulita...ty mas asi uzsi boky i pas, tak treba ti odstavaji..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...