Nov 15, 2012

Lace Details


Hey Darlings,

I just adore that new Zara top I showed you in previous post. How great it looks. I actually think it will be amazing even with jeans and trainers and it will glam up the outfit. This time I went for a combination with this camel coat and heels and I would say it was a good choice.

Tento novy top ze Zary proste miluju. Ukazala jsem vam ho nedavno v New In rubrice a konecne ho muzete videt obleceny. Urcite ozivi a povysi i obycejni dziny a tenisky. Je to urcite nadcasovy kousek a jsem opravdu rada, ze jsem si ho poridila. Dokonce i v teto kombinaci s velbloudim kabatem a lodickama vypada skvele. 

Love Glamazon xoxo

Wearing: Zara Pants and Top, Oasis Coat, Preen Heels, Rayban Sunglasses

4 comments:

  1. Wow, tak ten top je opravdu nadherny, a skvele jsi ho zkombinovala. Na fotkach to vypada na prijemny podzimni den v Londyne :-)

    ReplyDelete
  2. Z celé kombinace jsem nadšená, ten top je opravdu skvostný..Mě zaujaly taky kalhoty a celkově to na mě působí velice promyšleně a fikaně ;)

    ReplyDelete
  3. Evi, vobec som ten top na prvy pohlad nespoznala :) Takto je vazne perfektny. Tiez uvazujem nad kupou kvietkovanych nohavic, ked ich takto na Tebe vidim.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...