Oct 16, 2012

Festival Feel




Hey Guys,

This is really looks like a festival outfit. I was wearing this for a wine festival in my little village back in Czech Republic. The weather was meant to be so wet so I went for the safe option and those are my black Hunters. Well, it turned out to be sunny but I still do not regret bringing them :) And a warm jumper and this Topshop army jacket really created a good combo for an afternoon like that. 

Tohle fakt vypada jako typicky festivalovy outfit. A taky ze jsem byla na vinarske akci v me rodne vesnicce. Asi si rikate, co ty Hunters, kdyz neprsi, ale predpoved pocasi se nejak vymkla kontrole a nakonec svitilo slunicko. Ale jsem i tak rada, ze jsem si je vzala, protoze spolu s teplym svetrem a maskacovou bundou tvori super celek, ne? 

A co byste si do tech zaplav dzinu a sportovnich bund dali vy na takovou akci?

Love Glamazon xoxo

Wearing: Topshop Jacket, Atmosphere Jumper, Hunter Boots, Balenciaga Bag, New Look Shorts, Rayban Sunglasses

4 comments:

  1. Opět mi nezbývá nic jiného, než pochválit. Strašně příjemná kombinace jednotlivých kousků :-) .Holinky jsou perfektní, strašně se mi líbí.. Bohužel u nás jsou neskutečně cenově přemrštěné :-/

    ReplyDelete
  2. Závidím ti ten svetr, je krásný!:)

    ReplyDelete
  3. You look lovely and I like your outfit,wearing your Rubber Wellingtons with Tights and Socks is really adorable.
    Jennifer
    xx

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...