Jul 8, 2012

Red and snake skin


Good morning sweethearts,

Are you a fan of snake skin print? I have always been and absolutely love these old shoes. Snake skin print is to me another timeless print. Yes fair enough some seasons it is on the top and some maybe not that much but who cares when you like something so much? I also discovered this red blouse from Zara I bought ages ago. I must say I love the colour and the cut but that material creases like crazy so not very practical. I guess it will stay in my wardrobe for a while now.

Libi se vam hadi potisk? Ja ho mela vzdy rada, pamatuju jak jsem si ve ctrnacti z penez z letni brigady koupila kozacky s hadim potiskem a utratila temer vsechny nasetrene penize :) Pro me je tento vzor nadcasovy. Samozrejme jednu sezonu si clovek vsimne, ze frci mene a podruhe zase vice...Kazdopadne je mi to jedno, protoze nosim to, co se mi libi. 
Tahle ruda bluzka je ze stare kolekce ze Zary a prestoze je krasna a libi se mi jeji strih, material se hodne krci,takze si ji pravdepodobne zase dlouho nedam :)

Mejte se krasne.

Love Glamazon xoxo

Wearing: BCBGeneration shoes, Vivienne Westwood bag, Zara shirt, Swagga & Soul jacket, H&M necklace, Helmut Lang jeans

Love Glamazon xoxo

2 comments:

  1. Super, super, super... :))) A háďátka jsou taky super. Ale chybí mi tam ještě teňoučkej pásek, v některé zbarev náhrdelníku, pak by t bylo dokonalé!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...