Jun 12, 2012

Casual grey and mint


Hey my dearest readers,

I decided to add few pictures I took this weekend around Dulwich. I love this area more and more, there are cute houses and amazing front gardens. I picked very casual outfit. I can wear these Zara jeans all the time, boyfriend cut makes them so comfortable and versatile. It is definitely one of the most favourite pieces I currently have.

Have you fallen for this jeans style as well?

PS: Some of the seasonal sales are starting as for online shopping check http://www.my-wardrobe.com or www.mytheresa.com I ordered few things already :)

Pridala jsem k outfitovym fotografiim par snimku, ktere jsem o vikendu poridila pri prochazce v Dulwich. Tuto ctvrt zacinam mit rada vice a vice. Je tu tolik krasnych zakouti, predzahradek a domu. Je tu zkratka neskutecne kouzlo. Vybrala jsem si pohodlny outfit. Nejak jsem zjistila, ze tyto Zara boyfriend dziny jsou momentalne jednim z nejoblibenejsich kousku v mem satniku. Skvele se kombinuji a to pohodli...hmm parada.

Taky jste propadli trendu panskych dzinu?

PS: V Anglii zacinaji pomalu slevy a take nektere skvele online shopy, urcite mrknete na http://www.my-wardrobe.com a taky www.mytheresa.com

Love Glamazon xoxo

Wearing: Zara Jeans, Marc Jacobs clutch, H&M necklace, New Look blazer, Atmosphere top, Oasis boots

11 comments:

  1. It's a very beautiful place. Bet all the flowers smell nice. We rarely see you in casual clothes, and you look lovely.
    Seattle Beauty Fashion Blog

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. to rikas vzdycky...hihi a rike dal :)

      Delete
  3. Krásné fotky a musí to nádherné místo. Ten blazer je skvělý, podobný jsem sháněla a už jsem to vzdala. Boyfriend džíny se mi líbí čím dál více, takže si je pořídím taky. :)
    Jinak na mytheresu jsem včera koukala a vybrala bych si tolik věcí... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verci...ja ti ho klidne prodam...me uz nebavi..mela jsem ho jenom jednou :)

      Delete
  4. Evicko parada, opravdu krasne kombinace:-)A super pasek - do ted lituji, ze jsem po nem tehdy nesahla:-)A uz vim, ze dalsi vec,co mi chybi jsou tyto bf jeans xxx

    ReplyDelete
  5. sekne ti to!
    propadla pánskému stylu, ale ne džínám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuju...pansky styl je super a nadcasovy

      Delete
  6. Vidím, že šedá a mátová k sobě fakt jdou, dobrá kombinace! :)
    Ela

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...