Jun 12, 2012

Casual grey and mint


Hey my dearest readers,

I decided to add few pictures I took this weekend around Dulwich. I love this area more and more, there are cute houses and amazing front gardens. I picked very casual outfit. I can wear these Zara jeans all the time, boyfriend cut makes them so comfortable and versatile. It is definitely one of the most favourite pieces I currently have.

Have you fallen for this jeans style as well?

PS: Some of the seasonal sales are starting as for online shopping check http://www.my-wardrobe.com or www.mytheresa.com I ordered few things already :)

Pridala jsem k outfitovym fotografiim par snimku, ktere jsem o vikendu poridila pri prochazce v Dulwich. Tuto ctvrt zacinam mit rada vice a vice. Je tu tolik krasnych zakouti, predzahradek a domu. Je tu zkratka neskutecne kouzlo. Vybrala jsem si pohodlny outfit. Nejak jsem zjistila, ze tyto Zara boyfriend dziny jsou momentalne jednim z nejoblibenejsich kousku v mem satniku. Skvele se kombinuji a to pohodli...hmm parada.

Taky jste propadli trendu panskych dzinu?

PS: V Anglii zacinaji pomalu slevy a take nektere skvele online shopy, urcite mrknete na http://www.my-wardrobe.com a taky www.mytheresa.com

Love Glamazon xoxo

Wearing: Zara Jeans, Marc Jacobs clutch, H&M necklace, New Look blazer, Atmosphere top, Oasis boots

11 comments:

  1. It's a very beautiful place. Bet all the flowers smell nice. We rarely see you in casual clothes, and you look lovely.
    Seattle Beauty Fashion Blog

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky a musí to nádherné místo. Ten blazer je skvělý, podobný jsem sháněla a už jsem to vzdala. Boyfriend džíny se mi líbí čím dál více, takže si je pořídím taky. :)
    Jinak na mytheresu jsem včera koukala a vybrala bych si tolik věcí... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verci...ja ti ho klidne prodam...me uz nebavi..mela jsem ho jenom jednou :)

      Delete
  3. Evicko parada, opravdu krasne kombinace:-)A super pasek - do ted lituji, ze jsem po nem tehdy nesahla:-)A uz vim, ze dalsi vec,co mi chybi jsou tyto bf jeans xxx

    ReplyDelete
  4. sekne ti to!
    propadla pánskému stylu, ale ne džínám :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekuju...pansky styl je super a nadcasovy

      Delete
  5. Vidím, že šedá a mátová k sobě fakt jdou, dobrá kombinace! :)
    Ela

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...