May 19, 2012

Late


Hey darlings,

I am punctual person and I do not like people that are always late. I am a planner but sometimes even I made a mistake. I forgot about my appointment yesterday and I was meant to be in Kensington to have my facial. Luckily, My salon has got good system of sending text messages 1.5 hour before. I thought I was going to have lazy Saturday in bed and instead I had 15 minutes to get ready and take pictures for my blog. I had no idea what to wear so went for safe colour coordination of gold and black. The time pressure was on you know :DDD
Would you believe this is super old dress from Reserved. I think I paid 250 Czech Crowns 5 years ago :) Well some pieces stay great, don't they?

Dalo by se o me rici, ze chodim vcas a nemam rada lidi, kteri naopak vzdy chodi pozde. Jsem typicka planovacka, prijde mi, ze mam v hlave masinu, ktera ma vzdy plan A, B, C a vsechno rozpocitava. To bude asi tim, ze hodne pracuju, jsem aktivni a mam malo volneho casu. Ale i takovym se obcas stane, ze zapomenou. Uplne jsem zapomela, ze jsem mela schuzku v kosmetickem salonu v Sobotu rano v Kensingtonu. Jeste ze v Britanii ma vetsina salonu system sms zprav, kdy vam tak hodinu a pul pred prichodem poslou upozorneni. Mela jsem asi 15 minut na pripravu a to byly teda fofry. V tech patnacti minutach musel nastvany pritel jeste udelat nekolik fotografii, neprala bych vam videt jeho vyraz :DDD
Kazdopadne jde videt, ze casova tisen me donutila k jednoduche koordinaci barev cerna a zlata.
Co rikate na to, ze tyhle saty jsou asi 5 let stare, jsou z Brna z Reserved a staly 250Kc? Nektere veci muzou byt stare, ale porad dobre ne?

Love Glamazon xoxo

Wearing: Reserved dress, Zara Clutch, Oasis boots, Swagga & Soul leather jacket, Rayban shades, Atmoshpere belt

5 comments:

  1. Dost dobrej outfit! Za 15 min. bych ani nevstala ze židle, natož se připravila a ještě vyfotila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. NO ja jsem docela rychlik, leta praxe...co se tyce malovani, tak si davam mineralni (pudrovy) makeup, trochu barvy na licka a rtenku...to trva max 3 minuty :), vlasy ucesu, vezmu ze skrine, co se nejvice hodi a padim :)

      Delete
  2. mas vosiii pas!!! :) tie saty s opaskom robia krasny driek! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...