Apr 21, 2012

Stop

I am so busy. The last months was like a long never ending track without any stops.
I was rushing so much this morning that forgot to enclose the receipt from Asos to the parcel I returned. Now I may end up without the shoes and the money as well.

I really have to stop.

Have a wonderful day and do not take me as an example. Just RELAX.

Jestli se brzo nezastavim, tak na te uspechane zivotni trati opravdu zkolabuju. Posledni mesic jsem tak vytizena, ze se divim, ze jeste existuju. To asi vysvetluje i tu pokrcenou kosili, rvala jsem na pritele, ze uz musim jit, at me vyfoti, nestihala jsem vubec nic. Na poste jsem zapomela vlozit do vraceneho baliku na Asos ten doklad o koupi, takze nebudu mit ani boty a asi ani penize...No tak to dopada, kdyz si clovek vezme vic nez muze zvladnout.

Mimochodem, tuhle kosili jsem si koupila v HMku v Brne za 150 Kc. Dobry ne ?

Urcite si ze me s tim spechanim neberte priklad. A budte v pohode.

Love Glamazon xoxo

Wearing: H&M shirt, New Look leather shorts, Gianfranco Ferre shades, Warehouse boots

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...