Mar 8, 2012

Pleasures, new stuff and little beauties



Hello sweethearts

I finally got some time to take pictures of smaller and bigger things I recently got. Its a mixture of great things. As I mentioned I got some crochet tops that scream summer, I felt in love with two pastel Revlon nail varnishes, got one of my favourite Chanel perfumes and one totally new. People should not stick just to old things, should they?

I cannot forget Mint blazer, feather necklace and amazing hair oil by Alterna. Those little sweets were present from my friend who brought from Uruguay. How wonderful are these things...:)

Konecne jsem dostala trosku casu vyfotit mensi drobnosti a taky posledni ulovky. Opravdovy mix vseho mozneho. Uz jsem vam urcite rikala o sve posedlosti hackovanyma topikama a satama. Ve ctvrtek jsem narazila na tyhle pastelove laky na nehty od Revlonu a jsou to strasne miloucke odstiny. Jeden oblibeny Chanel parfem a jedna zcela nova vune Gucci. Nekdy je treba zkouset nove veci ne?

Konecne sacko v mentolove barve a naprosto fantasticky vlasovy olej Kendi od Alterny a abych nezapomela taky nahrdelnik s pericky. Ten olej jsem pouzila dvakrat a jsem nadsena. Ty cukrovicka byly darek, ktery mi kamaradka privezla z Uruguaye. 
Ze vsech veci mam velikaaaanskou radost...

Have a fantastic and lovely day.

With love Glamazon xoxo


9 comments:

  1. ten náhrdelník je boží a ta mint věc taky :D

    ReplyDelete
  2. Všechny úlovky vypadají móóóc pěkně :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kde jsi sehnala mint sáčko? Já ho sháním a zatím nikde nic. :( Chanel Chance je moje srdcová zálažitost. .)

    ReplyDelete
  4. Nejvíc se mi líbí náhrdelník a Urugvajske sladkosti bych taky rada ochutnala, vlastne bych snedla jakekoliv:-D

    Http://anns-fashion-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ach, ten olej. Na vlasy či tělo?
    Že bych se rozjela do Londýna:-)?

    ReplyDelete
  6. bomba věcičky! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. I'm looking forward to seeing how you style the Mint Blazer - great colour for summer x

    www.styleonthecouch.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...