Jan 25, 2012

Just do it....go for mint

 
 
 
Dear bloggers,

I randomly found in my closet gorgeous mint knitted waistcoat and I realized what a gorgeous colour. 

What do you think about this colour? Do you have anything or are you planning to buy? MINT tea does not count though :DDD

Have a fabulous day and stay fashionable : )

O vikendu jsem nahodne narazila ve skrini na krasnou pletenou vestu v peprmintove barve a uvedomila si, ze je to vlastne prekrasna barva. Mela bych si poridit vice kousku. Moc by se mi libilo sako a na nem zlate knofliky, jenze tyhle vysnene veci podle predstavy se vzdy shani tezko.

A co vy libi se vam? Mate uz neco v satniku ci planujete koupit? A peprmintovy caj se nepocita :DDD

Preji Vam krasny den.

Love Glamazon xoxo

14 comments:

  1. Such a pretty color. So glad it's hot for spring.

    Not sure about the lips, but everything else looks beautiful.

    www.thegirlieblog.com

    ReplyDelete
  2. uvidíme, uvidíme. mintová se mi líbí. začala bych trikem. závidím holkám co nachází věci v šatníku. já vím naprosto přesně co ve svém mám a nemůže se mi stát takové překvapení, i když bych moc chtěla :)

    ReplyDelete
  3. Já mám takové krásné mint psaníčko a jeden topík. Moc pěkná barva. Líbí se mi v kombinaci se zlatými doplňky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. me se libi i se zlatou a stribrnou...tak snad ho brzo prevedes to psanicko...ja mam par veci uz taky, ale chci sako a ted asi i sortky nebo skinny, ale v tech jde videt kazdy spek ehmmm

      Delete
  4. No je to krasna barva, ktera ozivi trebas ,,nudnou,,cernou...me by se libilo to psanicko nebo take nejake sacko.v tehle barve mam zatim lak na nehty:-))) tak hodne stesti pri hledani!

    ReplyDelete
  5. Krásná inspirace. Věci podle představ se špatně shání, ale co třeba sehnat sáčko v mint barvě a přešit knoflíky? :)
    Já mám zatím jen lak na nehty, ale ty první botky a pak psaníčkou jsou úžasné! Určitě plýnuji něco v téhle barvičce pořídit a to sako zní moc dobře. ;)

    ReplyDelete
  6. Kup si sako a knoflíky si zvlášť vyber přesně podle svých představ a jednoduše je vyměň!:) Tak já obměňuji skoro všechny saka a kabáty, košile..., protože většinou nejsou takové, jaké já bych si představovala!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo to taky delam, jenze nemuzu ted sehnat ani to sako :(

      Delete
  7. do obchodů ještě tahle barvička bohužel nedorazila....aspon do čr určitě ne:D...možná budu mít víc štěstí zejtra v sekáči....ale nedoufám=)

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam uplne obyc triko z hmka, ale uz tak dva roky

      Delete
  8. Moc hezký odstín, taky bych si měla něco pořídit, http://katefashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zrovna jsem teď na návštěvě v Londýně rozhodla, že potřebuju nutně něco v mint barvě!!! Vidím to na nějaké pěkné psaníčko nebo ideálně lodičky!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...