Oct 29, 2011

Girls hitting Milan at night













Dear bloggers,

Which girl would not like to hit the town at night, dress up, drink champagne, have nice dinner and have fun? Well, I think we would not find too many.

I and Caroline had so much fun during our Milan stay and here are some pictures from Saturday night. I finally got to wear clashing prints. Snake and dots and I love it.

Do you like print clashing?

Hope you are having great Saturday morning and great plans for next two days.

Love Glamazon xoxo

Ktera holka by nemela rada se hezky obleci, jit vecer do krasneho mesta, dat si dobrou veceri, sampanske a zkratka si uzivat nocniho zivota? Myslim, ze moc se jich nenajde.

Ja a Caroline jsme si Milano opravdu uzily a pridavam par fotografii z nasi Sobotni noci. Konecne jsem si mohla dat puntiky a hadi potisk dohromady. Kombinaci kterou jsem si planovala uz delsi dobu a vysledek se mi libi.

Co vy a kombinovani vzoru? Nosite punitky, pruhy, leoparda, hada a jine navzajem?
Doufam, ze si uzivate krasne sobotni rano a mate prijemne plany na cely vikend.


Love Glamazon xoxo


Wearing: Leather jacket Borsani, clutch Asos, Dress and boots New Look, Jewellery Asos, watch DKNY

9 comments:

  1. nosim pruhy a pruhy, pruhy a puntiky, leoparda a cokoli, pruhy a cokoli, puntiky a cokoli...ale had mi zatim pořád visí ze skoby, asi spí a těší se na jaro (přestože v modě je ted)

    ReplyDelete
  2. Annette diky moc:)
    Balzu - ja mam tolik hadich veci, ale uz delsi dobu, ted jsem si nekoupila nic noveho:) nosila jsem ho vzdy a vzdy budu :) xx

    ReplyDelete
  3. Ty máš táááák dlouhý nohy! Hada a puntíky jsem nikdy nekombinovala, ale musím říci, že to vypadá skvěle!

    ReplyDelete
  4. Vypadáš krásně! Ty puntíky ti vážně jdou! Když je vidím na tobě, říkám si, že taky nutně potřebuju něco s puntíkama! :)

    ReplyDelete
  5. Jak uz jsem psala na FB, obdivuju ty tvoje kozeny bundicky a tahle ma prekrasnou barvu! Vzory jsem nikdy nekombinovala, ani se k tomu nechystam, a nosim je spis jen na doplncich, ale nekdy se mi to libi, kdyz to ma hlavu a patu. Radeji kombinuju materialy a ruzny odstiny barev, v tom se vyzivam... :) Puntikum jsem nikdy na chut neprisla, ale tobe slusi a koukam, ze je mas opravdu rada, to uz jsou nekolikaty saticky, co na tobe vidim! :)

    ReplyDelete
  6. Gorgeous clutch! The food looks so delicious!

    htt://www.cougarvintage.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mam rada kombinovani vzoru, ale tohle je dle meho vkusu az prilis nesourode :) Jednotlive vsak super kousky :) Jsem rada, ze se vratil hadi potisk, mam ho rada)) V Italii v kazdem butiku, v Praze sem tam :)))))

    Pac a pusu

    ReplyDelete
  8. ta bundička ti strašně sluší! a ty mňamky, hmm, hned bych se do Milána vrátila :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...