Sep 19, 2011

Glamazon at London Fashion week





Dear bloggers,

I am very honored that I could attend Temperley show at London Fashion week. It was absolutely amazing experience and I guess for every blogger its always very exciting to be at first big show. I will be posting lot of pictures in next following days. So, just a quick teaser now as I am really tired. Anyway the biggest celebrity in front row was Pippa Middleton and it was funny to watch all the eager photographers.

Well good nite and more pictures and info soon.

Love Glamazon xoxo

Jsem velmi poctena, ze jsem byla pozvana na Londynsky tyden mody a mohla shlednout uzasnou show Temperley London. Je to obrovska zkusenost a myslim, ze pro kazdeho modniho blogera je takova ta prvni 'poradna' show vzdy obrovska pocta. V pristich dnech urcite publikuji vice fotek a informaci, protoze kolekce to je dech berouci a mam hromadu zazitku. Bylo vtipne sledovat asi nejvetsi hvezdu ve front rows, kterou byla Pippa Middleton, protoze fotografove se chovali jako zver.

No preji dobrou noc a brzo vice.

Love Glamazon xoxo

4 comments:

  1. Jé Evi, to muselo být super, jsem zvědavá na zážitky :-)

    ReplyDelete
  2. Holky, bylo to super, porad tomu nemuzu nejak verit, ze jsem byla na Fashion weeku a jeste na takove show...bylo to v Britskem muzeu a tech stylovych lidi...proste neuveritelne...a lidi se me ptali, ze kdo jsem...a ja ze Fashion blogger :) no haluz

    ReplyDelete
  3. Evi super!!!! určite to bolo skvelé!!!! teším sa s tebou, tak akoby som tam bol aj ja:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...