Jul 30, 2011

YSL Parisienne




Dear bloggers,

I have been flirting with the idea to buy Parisienne perfume but always put the bottle back. I am not sure if that is the right one for me. No matter of what my thoughts are...I just love this commercial and it always gets me.

Love Glamazon xoxo

Uz dlouho jsem flirtovala s tim, ze si poridim Parisienne od YSL, libi se mi jako vune na druhych, ale nejak se nedokazu rozhodnout, zda sedi me. No kazdopadne, at se stane co se stane....tahle reklama me vzdy dostane. Takze pri dalsi navsteve parfumerie asi vite kam zamirim.

Love Glamazon xoxo

3 comments:

  1. Já to mám tak, že to co se mi líbí na druhých se mi zásadně nelíbí na sobě :-D Moje jednička je teď Veld´s Prends Moi

    ReplyDelete
  2. haha tak to je vtipny! kdyz se objevila na trhu, ve stejny dobe jako Lola od Marc Jacobs, tak se mi na prvni ocuchani moc nelibila, zato Lola jo a navic me urcite hodne ovlivnil ten nadhernej flakon, takze jsem si koupila Lolu. a pak doma jsem znovu cuchla k Parrisienne a byla jsem unesena a litovala, ze jsem nekoupila ji. takze jsem pak sla zase do parfumerky, ze si koupim i ji, ale zase mi tam na ni neco vadilo, takze jsem odesla opet bez ni. a kdyz si vzpomenu, chodim ji ocuchavat do ted. ale asi je tam jedna slozka, ktera mi asi uplne nesedi, tim to je, takze si ji asi nikdy neporidim.

    ReplyDelete
  3. :D musím se smát protože od té doby co je k dostání ji pravidelně všude očuchávám a testuju...jen u mě to není o tom že se nemohu rozhodnout ale o tom že jsem student a takovou maličkost si pořídím 2x do roka :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...