Jul 5, 2011

What is next?




Dear bloggers,

I have been thinking what are going to be the next key things I will buy for the fall season? Shoes and shoes and more shoes. I need to expand my Loubotin babies and get a black pair and I really want classic Chanel flat pumps.

Well, you should always have something to work forward :)

Love Glamazon xoxo

Premyslela jsem, co budou dalsi klicove veci, ktere si chci koupit na nadchazejici sezonu podzimu. Boty, boty a vice botu. Neni jich nikdy dost. K mym kremovym Loubotinkam musi byt dalsi par a to klasicke cerne a taky mam zalusk na Chanel balerynky. No, clovek by mel vzdy mit neco k cemu smerovat.

Love Glamazon xoxo


PS: Co planujete vy?

2 comments:

  1. hahahahaha ta veta... "clovek by mel vzdy k necemu smerovat" ve spojitosti s botama... mne pobavila :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...