May 16, 2011

Elena Perminova Style










Dear bloggers,

It has been a long since someone's style just knock me down from the chair. I am just reading the latest British Vogue and saw Elenas outfit and fell in love with it. That is why I decided to share it with you.

Hopefully, you have the same experience as I do.

Love Glamazon xoxo

Už je to dlouho, co mě něčí styl pomalu donutil spadnout ze židle. Právě si pročítám poslední číslo britského VOGUE a upoutal mě Elenin outfit.

No musela jsem zkrátka vyhledat pár fotek a sdílet její užasný cit k módě s ostatníma.


Doufám, že z toho máte takový zážitek jako já. (radši si dejte rychle kolem židle polštáře, ať ten dopad tak nebolí) :DDD

Love Glamazon xoxo

DO NOT FORGET TO TRY LUCK IN MY GIVEAWAY

2 comments:

  1. hned ta první fotka mě dostala!

    ReplyDelete
  2. ten kožuch na druhej fotke je aký skvelý!
    aj to prvé čierne "niečo" sa mi páči

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...