Apr 10, 2011

Sunny Sunday and Zumba

Hey guys,

dneska bylo tak prekrasne, az to neni mozne. Vydala jsem se s kamaradkou na hodinu zumby. Asi trosku jina zumba nez na jakou jste zvykle v CR. Tahle zumba je opravdu tanecni, zadny aerobik a krasne latino songy.

Takovy krasny den cloveka hned nabije energii. Mimochodem zahajuji tvrdou disciplinu a hubnu do plavek:) To caramelove frappuccino jsem si objednala bez slehacky a oni mi ji tam presto dali. ZA TO FAKT NEMUZU :DDDD

Love Glamazon xoxo

PS: strasne se mi libi muj novy dvouprsten z ebaye a taky jsem oprasila svou pruhlednou vesticku s trasnema od Karen Millen...daji se s ni delat divy.


Zdroj glamazon's blog


Zdroj glamazon's blog


Zdroj glamazon's blog


Zdroj glamazon's blog


Zdroj glamazon's blog

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...