Mar 5, 2011

I am almost spring ready

Dobre odpoledne vsem,

chystate si taky satnik na jaro? Ja jsem se placla pres kapsu a poridila si klasicky Burberry trench, myslim, ze s tim a klasickou kozenou bundou si asi vystacim.
Uz jsem psala, ze hodlam na jaro nosit barvy....a taky ze budu, nekdo musi rozbit tu sed kolem. Myslim, ze vsechny boty na celym svete se budou proste k tomu kabatku a bunde hodit.
Taky hodlam nosit bluzky, etericke, volne, pruhledne, lehoucke...treba tuhle roztomilou s puntiky. A satky...hodne satku...nedavno jsem si poridila bordo Valentino a mam zalusk na klasickeho Mcqueena. To mi pripomina, ze neradim kupovat desingers na ebay, protoze jsem si koupila McQ satek s lebkama na ebay a byl fake, tak ho vracim. A pritom stal sto liber...to je jenom o sedesat mene nez v obchode. Takze priste jdu na jistotu a radsi si ho koupim za plnou cenu.
A taky jsem si vsimla, ze nejak casto nosim kozene sortky. O vikendu docela velmi casto. Takze ty se mnou uvitaji i prvni jarni dny.
A co budete nosit vy? Take jste propadly skladanym suknim jako ja? A barevnym botum jako ja?

Tak jsem zvedava:)

Love Glamazon xoxo

Zdroj glamazon's blog


New Burberry Trench Coat

Zdroj glamazon's blog


Next super cute blouse

Zdroj glamazon's blog


Some of my shoes

Zdroj glamazon's blog


Another blouse and mooooore shoes

Zdroj glamazon's blog


Zdroj glamazon's blog


Cream blouse, Valentino scarf and Christian Louboutin shoes

Zdroj glamazon's blog


another spring coat

Zdroj glamazon's blog


a budu nosit prouzky a kytky...:)

Zdroj glamazon's blog


miluju ten hadi podpatek:)

15 comments:

  1. WOW! Ten trench! Nádhera!
    A ty leopardí lodicky!!! Odkud jsou?!

    Skládanou sukni bych si chtěla koupit, ale nejdřív se musím rozhodnout, jestli se mi na sobě vubec líbí :-)

    ReplyDelete
  2. Zlato, leopardi jsou z newlooku. chces je? moc to nedelam, ale vim, ze je moc chces, ja bych se ti mrkla, new look mam u prace...staly 30 liber jenom myslim:)

    ReplyDelete
  3. Chci je moc! A velikost myslíš, že trefíme? Normálně nosím 39 třeba v Zaře... Nohy Ti budu líbat!!! :-)

    ReplyDelete
  4. tohle jsem 39, ja mam tak petky nekdy sestky, ale petky me tlacily a tyhle se mi malickou zouvaji...uf uf..tak ja se ti mrknu a vezmu sestky a pak mi vlozis jenom penize na ceskej ucet, jo?

    ReplyDelete
  5. ano burberry kabat je sen, jsem rada, ze jsem si ho splnila :)

    ReplyDelete
  6. Evi, ten trench zavidim, samozrejme v dobrym! Kupovalas ho na letisti? Barevny boticky taky miluju, par jich mam uz z let minulych, ale moc by se mi libily jeste treba oranzovy! A tesim se na dlouhy sukne a saty na jare a v lete...

    ReplyDelete
  7. Marti, nene nevim o zadnym obchode Burberry na letisti. Jinak se mi libi tvuj prispevek topshop jewellery, dve veci z toho mam...tak asi se nam libi stejny veci

    ReplyDelete
  8. Pockej, v Londyne na letistich neni Burberry?! Uz si to nejak nevybavuju, je to par let, co jsem byla na Heathrow nebo Gatwicku, ale vsude jinde po svete je snad pravidlo, ze na letisti je shop Burberry! Jenom nevim, jestli tam maji i trenche, vzdycky jsem se spis divala jen na kabelky...

    ReplyDelete
  9. Burberry trench kabát je můj sen! A lodičky od Louboutina :O slíbila jsem si, že za mojí první výplatu pujdou do krásek od tohoto návrháře. Ale to je ještě daleko. :DDDD
    A tvuj Valentino šátek.. Ach! Já strašně chci Hermés, ale nemužu ho sehnat za nějakou slušnou cenu..
    Jo, a mužu se tě zeptat odkud máš ty modré lodičky? Ty s hadím podpatkem jsou DP. To je co za značku? .) Strašně po nich toužim! Přesně takovou barvu jsem scháněla! :))
    Jinak musím dodat, že máš super blog! Tvuj styl a tvoje hadříky. <3 Nechápu, že jsem tě neobjevila dřív!
    Blondýna

    ReplyDelete
  10. Opravdu? No pokud myslíš americkou 6, tedy evropskou 38, tak určitě ano!:)
    Je mi celkem jedno jaké mi nabídneš..
    Kdyžtak piš na dominikauhlirova@centrum.cz
    Díky blond .)

    ReplyDelete
  11. wau tie modre "electric blue" uplne krasne aj mna tento rok chytili, len akosi nikde nenachadzam tie prave, nechcem zas obrovitansku platformu, a inde su zase len take nizucke ale tieto vyzeraju super, to je dorota perkins vsak?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...