Feb 23, 2011

In love with bright shoes

Milovnici mody si asi vsimli, ze barvicky budou hrat prim, stejne teda jako bila barva a spoustu dalsich trendu na nadchazejici sezonu. Ale proste ty barvicky me nejak chytly za srdce. Na jarni sezonu se pripravuji nakupem neutralnich veci (hodne sukni..skladanych sukni:)) a k nim budu nosit boty vsech barev. Uz jsou ke me na ceste zelene a syte modre a vybrala jsem si take krasne cervene (ach ta kvalita kuze a ta vystylka, skoro mekka jako moje postel). Zkratka asi budu ujizdet na kontrastech neutralnich barev a fixovkach :) Ja se tak silene tesim na jaro.
Samozrejme nesmim opomenout leopardi heels a spoustu barevnych doplnku jako satky. Podarilo se mi ukoristit behem tydne uzasny satek od Valentina, hedvabi...proste jedna basen.

A co chystate na jaro vy?

Love Glamazon xoxo

A pro radost par detailu z NY Fashion weeku. Samozrejme street style opet vede.

A presne o takove modre jsem mluvila :)

Zdroj glamazon's blog


Zdroj glamazon's blog


Zdroj glamazon's blog

6 comments:

  1. Modrý lodičky už v botníku mám, teď ještě sehnat ty leopardí...vrrr :-)
    A chci si koupit něco jedovatě růžovýho!
    btw na šátek od Valentina jsem zvědavá, ukaž :-)

    ReplyDelete
  2. Nutně potřebuju ty zlatý nehty, jako jsou na poslední fotce. To je prostě dokonalý!!!

    ReplyDelete
  3. Podobný modrý lodičky jsem si ted koupila ve slevách. :)

    ReplyDelete
  4. Souhlasim, kriklave barevne semisove killer heels shanim uz prilis dlouho :-)

    ReplyDelete
  5. ty modrý lodičky jsou vážně geniální!!

    ReplyDelete
  6. Ty modrý jsou fakt bezchybný :o)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...