Oct 29, 2010

First blogger to ever visit me in London












Hey Darlings,

Boli me nohy a zada a naprosto vsechno. Dneska jsem mela vyjimecne volno z prace a stravila odpoledne v obchodech...Marc Jacobs, River Island (srdce mi bije pri vzpomince na jedny saty), Topshop a jine. V Topshopu uz jsem ztratila veskerou energii. Asi uz budu snad nakupovat jenom online...ze bych starla a nemela na ty davy nervy a energii?
A ktera ze to bloggerka prijela do Londyna na lehci nakupy? Simone :) A tim ji dekuji za prijemne odpoledne...

Love Glamazon
xoxo

10 comments:

  1. ach skvelý nakupovací maratón ako vidím:))

    ReplyDelete
  2. juuuu, velbloudi kabatky pekneee :P a Marcovo BANG! *in love*

    ReplyDelete
  3. a me nepochvalis potvurko?? :))

    ReplyDelete
  4. vsetky vyzerate super :) ale najviac sa mi paci klobuk :)

    ReplyDelete
  5. všem vám to moc sluší...máš super šálu a boty! a taky bych si nechala líbit taové nákupy :)

    ReplyDelete
  6. Lehčí nákupy dopadly tak, že jsem zaboha nemohla zavřít kufr :-D
    A koukej si koupit ty šaty v River Island, jsou božský!

    ReplyDelete
  7. Vyzerate uzasne :)

    ReplyDelete
  8. ha, slusi vam to v tom Londyne :-) kupujem letenku :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...