Aug 7, 2010

Black and oversized...









Hi Guys,

I do not know if I was planning to put this oversized top because I knew I was going to eat big dinner in lovely Turkish restaurant:) but It was definitely handy.

Do you have it like that as well, that some days you just do not care and you throw on something black and comfortable. Well, I had one of those days and my hair was still wet. Anyway, that top is so comfortable and you can wear it as a dress easily. I was trying to belt it but I was not convinced it looked good on me.

Hopefully, you are having great day and enjoying it wherever you are and whatever you do.

Love Glamazon xoxo

Nevim, jestli jsem si predem naplanovala si obleci tento velky top, protoze jsem vedela, ze si dam velkou veceri v rozkosne Turecke restauraci...kazdopadne se mi ten top v zapeti hodil.

Taky to tak nekdy mate, ze nektere dny je vam to uplne jedno a date si na sebe neco cerneho a pohodlneho. No tak to jsem mela prave ja a mela jsem jeste mokre vlasy. Kazdopadne tento top je tak pohodlny a da se skvele nosit i jako saty. Chtela jsem ho puvodne prepasat, ale nebyla jsem si jista, ze to na me vypada dobre.

Doufam, ze mate skvely den a uzivate si jej at jste kdekoli a delate cokoli.

Love Glamazon xoxo

Wearing: Top Asos, shiny leggings American Apparel, Jacket H&M, bag Asos, Sandals Guess, Leather cuff Calvin Klein

8 comments:

  1. Myslim ze jsi to vymyslela skvele, takhle volny je mco hezky, a tyhle "volne" dny znam...

    ReplyDelete
  2. girl youre gorgeous - i really love this outfit on you! :)

    www.sway925.blogspot.com :)


    ReplyDelete
  3. Přesně chápu tvoji volnou potřebu... mám to tak v poslední době pořád :)

    ReplyDelete
  4. ... tyhle volné topy/šaty přímo zbožňuji!!! Přesně moje krevní skupina!! :))))

    ReplyDelete
  5. Angel...ja jak kdy:) ale nekdy se to hodi...prijde mi, ze nekdy ty topy nic neshovaji, ale pokud clovek neni hodne hubeny, akorat to z nej udela almaru:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...